Monday, October 12, 2009

N.U.H.A bila...........sexis



Kawan-kawan, skang ni..saya kan..suka sangat tak pakai baju..rasa sejuk jer :) hihihi..kalo Ummi nak pakai baju ngan diaper kan, saya mesti larik2 sampai ummi hilang sabar..dan babab saya :( kadang2, saya kena hempap dengan kaki ummi yang besar tu..opss..

tapi saya suka bila Abah pakaikan saya baju..kat umah pengasuh pun sama...mesti saya duk diam jer bila diorang pakaikan baju..nape yer saya tak nak ummi pakaikan saya baju??saya pun pelik..hehehehe

Ummi, maafkan saya sebab selalu buat ummi hilang sabar..hahahaha

2 comments:

  1. Nuha, nuha,
    pe kata suh ummi awak pki huggies dry pantz..
    sambil bermain dan berlari2 pun leh pakaikan pempers..

    yang benar,
    Ian..

    ReplyDelete
  2. haha..samala ng suri pas mandi jek lari keliling umah xnk pakai baju

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla