Thursday, October 15, 2009

N.U.H.A bila...........pizza hut!!! (again?)

Dulu kan, saya dah penah pegi pizza..tapi kan, Ummi bagi rasa sup cendawan jer..apa laa Ummi ni..Semalam saya dapat makan pizza tau!!Jangan jelez semua yer...
ops..Ayah Long,Mak Long, sorry..kami pegi makan pizza tak tunggu Ayah Long ngan Maklong :)



 sedapnya makanan kat menu ni...



mana makanan ni??lambat btol la..


 hai..x kan sudu jer..



Best nyer kalo bleh terjun dari kerusi ni..Awas..Jangan tiru aksi ini ok kawan-kawan...




Akhirnya...dapat makan pizza..
p/s: Sempat menjeling kat abah yang sibuk jer amik gambar saya tengah nak makan ni...





Anyway, Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 2 buat Ummi dan Abah...
Ummi, Abah, saya nak jadik baby sampai bila-bila..bleh ker?? (sambil malu-malu)

3 comments:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla