Friday, October 9, 2009

N.U.H.A bila...........lipstik Ummi

Kawan-kawan, saya nak buat pengakuan ni...yang mungkin mengguris hati Ummi :(


telah berlaku sesuatu kepada saya yang buat Ummi saya marah sangat :( nampak tak jari jemari  saya warna merah?darah ker?


close up sket...nape tangan saya berdarah ni??



abes jahanam lipstik maybeline cap ayam Ummi ni..tanpa Ummi sedari..lalalala..


terimalah muka tidak bersalah ini...ops..maafkan saya Ummi...

p/s : saper yang ada lipstik lebih tu, bagi laa kat Ummi..eh, semalam Ummi gaji kan?

3 comments:

  1. huhu..nuha,nuha..bagus la wat macam tu..time dapat gaji lak tu..suruh ummi nuha beli yang baru ye..:p

    ReplyDelete
  2. hahaha anak dara ni dah pandai pakai lipstik ek..nuha..lipstik sapu kat bibir la bukan tangan tau..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla