Thursday, October 8, 2009

N.U.H.A bila...........bear Ummi, Abah bagi :)



Ni bear yang Abah bagi kat Ummi masa diorang tak jadik Ummi dan Abah saya lagikk..romantik kan Abah saya ? Saya jelez tau..Abah, bila nak bagi saya bear macam ni? Saya pun nak jugak..bear ni nama dier Choko (chomel + Koko) :P ops, sorry Auntie Anasfadilah, sama lak ngan nama store kamu :) - Kedai Chomel :)

Kisah pasal nama ni, Ummi cakap, Abah namakan Koko, Ummi namakan Chomel..so jadiklah Choko :)
Macam nama saya jugak teorinya, Abah saya nama Hizaami , So pilih Humayra, Ummi saya nama Norelis bla bla bla (susah saya nak eja) So pilih Nuha , jadiklah nama saya Nur Nuha Humayra :)

Bear ni lagik besar dari saya.saya suka laa bear ni..Ummi, bila kita bleh bawak Choko ni balik umah kita? Mesti Choko sedih sebab kena tinggal ngan Ummi..maklomlah, Ummi kan dah ada saya dan abah saya :) bear yang sebenar yang bleh Ummi peluk2 cium2 :P

2 comments:

  1. haah la nuha,bear tu lebih besar dari nuha..dah jadi bear turun temurun la ni..hihii

    ReplyDelete
  2. amboi..amboi..amboi...
    psst..psst nuha, blh tahan romantik gak ummi & abah awak dulu kan..hehehe
    Bagus...baguss

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla