Tuesday, October 6, 2009

N.U.H.A bila...........ais krim



Masa kat kampug hari tu, Ummi saya bagi makan ais krim...punyalah sejuk gusi saya...tapi saya tetap makan jugak :)Sedap jugak makan ais krim ni..lepas ni nampaknya Ummi tak boleh laa makan ais krim sorang2 yer :)

Kawan-kawan suka makan ais krim?Kita tak boleh makan banyak sangat tau..nanti rosak tau gigi kita...Semalam Ummi baru perasan, yang gigi saya tumbuh lagi sebatang kat bawah ..hoyeah..Ummi, saya dah ada 15 batang gigi...bila nak makan KFC?

2 comments:

  1. bestnye nuha makan aiskrim tu..tapi jgn makan banyak sangat ye sayang..nanti rosak gigi..

    ReplyDelete
  2. 15 btg.. manyak nyer gigi nuha.. dah boley mkn mcm2 nie.. kfc, mc d, pizza.. sume boley :)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla