Friday, October 2, 2009

N.U.H.A bila...........14 bulan!

Hari ni saya genap 14 bulan :) Dah besar rupanya saya ni...Dah macam-macam saya tahu buat dan sebut :)



Yang terbaru sekali, saya sudah ada banyak gigi.. 14 batang tau!  Ironinya sama dengan usia saya tuh :)
Skang saya dah pandai ikut apa yang ummi cakap dan buat..kadang-kadang hampir sama dengan apa yang ummi sebut..hikss..kadang2 lari terus :) skang memang saya banyak cakap..alaa, macam Ummi saya laa kan..perkataan peberet saya adalah jeruh jera (?) saya jer yang faham apa yang saya sebut...orang lain tak tau...biarlah rahsia, kata Datuk Siti :)

Saya dah faham, kalo Ummi atau Abah tinggikan suara, diorang marah saya laa tuh..saya mesti menanges (atau buat2 nanges) :)


Bila Ummi cakap Sapa pandai angkat tangan?? Saya mesti cakap "ya, nnnnnnndaii" sambil angkat tangan .Pandai kan saya? saya mesti malas bila ummi ulang banyak kali..hihihi..sekali dua,saya tahan laa...

Dan yang paling hebat sekali, saya jalan laju dah...hihihihi..senang nak pegi cari ummi kat dapur, dan tunggu Ummi depan bilik air time ummi mandi..

Tiap-tiap hari saya nanges bila Ummi nak tinggal..saya sedih sekejap jer..petang siap tak nak balik tuh..pandai kan saya buat drama air mata? alaa..macam Ummi jugak..

Tu jer laa saya rasa...dah lama saya tak masuk contest, Ummi, nak tak kiter join CONTEST ni? tapi gambar terbaru dengan stroller mcam tadak jer kan, Ummi kan?Kawan-kawan, sila laa join CONTEST ni yer :)
Good Luck semua!!

1 comment:

  1. hahaha banyak mulut dah ek..eii kalau auntie jumpe ni mesti kena gomol!

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla