Thursday, August 6, 2009

N.U.H.A bila...........setahun sudah!!!

Scrapbook at WiddlyTinks.com
Photo Tinks by WiddlyTinks.com
 
 
Photo Albums at WiddlyTinks.com
Photo Tinks by WiddlyTinks.com


Saya dah setahun pada 2/8 yang lepas..yeay!! 
 
Apa yang saya dah pandai sangat buat :-
1)Saya suka buat bunyi kiss..nak2 kalo Ummi atau Abah kiss saya :)
2)Saya selalu nak makan sendiri..
3)Berjalan pegang sofa dan dinding adalah expert 
4)Berdiri sambil lepas tangan..tapi saya masih goyang2 badan kalo nak melangkah..
5)Saya sudah tidak suka makan bubur..saya nak makan nasi :)
6)Dulu saya tak suka plain water, skang sangat suka..
7)Saya pandai merangkak..hikss..dulu x pandai..sangat best ok merangkak :)
8)Saya pandai petik jari..tapi nape saya petik jari tak bunyi..Ummi cakap macam orang kira duit jer...hihihi..saya kena praktis lagi..
9)Saya pantang dengan muzik...mesti nak geleng2 kepala..hikss :P
10)Hari ni saya berjaya turun tilam..Ummi dan Abah pun x tahu macam mana saya boleh turun...alaa..tilam 10 inci jer pun nak kecoh kan..hikss..






dan saya jugak sudah cucuk setahun :(
 
sangat sakit owhhh!! 
 
dicucuk oleh doctor yang sama yang sambut saya masa saya lahir dulu..doctor Fad*zilah :) 

4 comments:

  1. epi bday to u utk awak..

    hugs n kisses
    -aira-

    ReplyDelete
  2. hepi bday nuha.bestnye dah 1thn.
    saya skit lg mama kate.
    dah booking ke sekolah mana nak msk darjah 1 nanti?hehhe

    ReplyDelete
  3. epi besday.. nuha dah toddler lah sekarang ye.. :)

    ReplyDelete
  4. Nanti besar mesti banyak duit. Sebab tu praktis kira duit sejak baby ...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla