Tuesday, July 7, 2009

N.U.H.A bila...........jumpa kawan baru!

Semalam kan, saya sonok-sonok ngan Ummi kat umah..tolong Ummi lipat baju dan sepahkan baju Ummi lipat :P bosan kan???
citer weekend saya lak,hari Sabtu hari tu,lepas abah balik kerja, Ummi siap2kan saya..nak pergi mana yer....



Saya yang bosan tengah tunggu Ummi bersiap :P




Oh, pegi jumpa kawan baru saya..Ni kawan saya yang baru..kecik kan..laki tau..Nama dier Mohd Nor Ashraf :D Awak, awak cepat besar erkk..nanti kiter leh main sama2.




Saya pegang-pegang tangan dier dan cium pipi dier...dier tak marah pun..siap pejam mata lagikk..mungkin baby ni takut saya babab dier :P

5 comments:

  1. nuha saya rase doe takut tgk baju rimau awak tulaa..aummmmmm hahhaa

    -afif-

    ReplyDelete
  2. comeinye kawan Nuha..kecik nye dia nnti Nuha suh dia makan byk2 jadi tembam cam Nuha ye ;D

    ReplyDelete
  3. nuha..jadi tiger ehhh
    AUMMMMMMMMM...

    nnti datang umah ayra kita main sama2 eh..

    ReplyDelete
  4. nmpk awk besar sgt dok tp bb tu.... awk jgn penyek dia plak... cian dia dh la tecik...

    Aimy

    ReplyDelete
  5. cantekss nyer baju... nuha nak adik lg x?? hehe :)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla