Wednesday, June 24, 2009

N.U.H.A bila...........tido lagikk..

Hari ni saya malas nak update blog..saya nak tido...saya update esok ok..hari ni layankan saya tido ajer la...hari ni saya puasa..dah teman ummi sahur semalam :P siap tumpang sahur ngan Ummi..makan nasi sekali...



Yer..saya nak tido sajer...Jangan kejutkan saya tau...




Tolong laa..saya nak tido ni...penat tau!




Syoknya tido atas lantai ni..


Selamat berpuasa yer Ummi..14 days to go yaa Ummi!! yeehaa...dan Selamat mengganti pose dan berpuasa pada semua AUntie2 :D puasa bulan rejab ni banyak pahalanya tau, baca SINI dan SINI...

8 comments:

  1. uisshh pose ke cik nuha...penot btul nampaknye..ok okla takmo kaco..

    ReplyDelete
  2. ngantuknye awak nuha.mesti sbb bgn sahur ni.

    ReplyDelete
  3. Nuha ..apsal awak tido kat simen?
    kiter kan kalo tido kat simen..biler majuk2 jer..

    Ayra

    ReplyDelete
  4. tidur sampai terlekuar dari landasan tilam ker neh...

    ReplyDelete
  5. nuha bule tido camtu je??? x yah suh ummi tepuk2 ek??? baik nyerrrr .......

    ReplyDelete
  6. alaa..sejuk kot kt lantai tu. lena je nuha titon ye. ni mesti kes terkeluar sempadan ni..

    ReplyDelete
  7. Nuha nuha... ngntuk sgt yer... Slmt brpose....

    ReplyDelete
  8. Awat spi titun kat lantai tu nuha...mana mummy dia ni, nanti aunty marah mummy ye :)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla