Monday, June 8, 2009

N.U.H.A bila...........paper beg berkat!

Semalam kan, saya pegi kenduri kawen kawan Mak Long saya..glemer saya tau sebab ramai sibuk2 nak amik gambar saya kan...hikss..tapi saya x nak pegi ngan diorang..nanti diorang culik kan.susah saya tau..even Auntie yang pakai baju lawa dan meleret2 tu yang duduk atas kerusi cantik tu mintak dukung pun saya tak nak tau..Ummi saya cakap tu Pengantin...saya pun nak laa jadik pengantin..sebab leh pakai baju cantikkkk sangattt tauuu!!

Saya sangat suka Uncle Photographer tu laa..sebab dier ada 2 kamera...siap dier amik gambar saya lagi..femes saya tau!!!Tapi part yang paling best, dapat paper beg..2 lagik...dalam tu ada pen dan muffin...tapi saya lagi berkenan dengan paper beg berkat tu...orang kampung Ummi saya cakap, berkat tu sisa..pelik bukan? berkat sedap sket bunyinya :D



Sonok main dengan paper beg sampai tertido2 dengan paper beg tu :P p/s: Abaikan saya yang seksi dengan spentot pink :p




Belah malam, saya sambung main lagi dengan paper beg tu..hihihihi..sampai Ummi saya sorok baru saya tido...




TQ pada Mak Long kerna bagi suar lagik...Semalam kan, saya nak buang suar ni macam saya nak buang stokin saya :P saya ingatkan stokin..rupanya suar laa Ummi cakap...Apa laa Ummi ni, ugut nak bogelkan saya kalo saya tarik2 suar ni lagi, terus saya tak tarik :P

5 comments:

  1. cute...

    New stock arrived!! (4 June) POLO, PUMPKIN PATCH, OSH KOSH, BLUEBERRY & MOTHERCARE...Grab yours while stock last!! http://eazyshop2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sama lagi la kita Nuha,kalo dpt benda baru mmg tak lepas punya..hehe
    ..Qasrina..

    ReplyDelete
  3. hehe saya makan bunga telur smlm. abis lekat mende2 kilat kat muka..hihi

    ReplyDelete
  4. nuha, suh mama beli stok paperbag byk sket yer hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla