Monday, March 16, 2009

N.U.H.A bila..........ke Bukit Cerakah...

Semalam kan kawan2, abah bawak saya ngan Ummi pergi Bukit Cerakah...saya seronok sangat sampai kat situ..saya naik bas..berangin muka saya dalam bas tu sebab bas tadak tingkap :D selalu saya tengok bas ada tingkap...
Abah dan Ummi bawak masuk dalam rumah 4 musim..sejuk sangat kawan2..seb baik saya kuat :D Abah dan Ummi asyik amik gambar saya jer...seb baik saya tak nanges..sila bawak sweater yer kawan2 kalo nak duk lama2 dalam tuh...


Ni gambar kat Luar Rumah 4 musim tuh dan kat tempat tunggu bas..tengok Ummi tunggang terbalikkan saya...aper arr Ummi ni..



Cantik kan bunga tu kawan2?Saya suka laa bunga tu...Ummi cakap macam kat oversea gitu:D



Ni gambar kat dalam Rumah 4 Musim lagik...banyak kan Abah dan Ummi amik gambar saya??penat tau...



Ok laa kawan2...Saya penat sangat.Saya tido dulu :D

kalo nak tahu lebih lanjut pasal percutian ni, jenguklah blog Ummi dan Abah saya disini...

5 comments:

  1. eee.. kite pun x pernah gi bukit cerakah. best tak? nak masuk kene byr ke?

    ReplyDelete
  2. seronoknye nuha awak jalan sane. nanti bwkla aimi jalan sane gak.

    aimi sedih ni.babah takde...

    ReplyDelete
  3. best nyer nuha jengjalan.. mummy asyik bwk adam p soping kat mid valley & garden jer.. bosan adam.. adam dh hafal dh kedai2 kat situ..

    yg benar,
    -adam-

    ReplyDelete
  4. Auntie azza, best tau..kena bayar rm6 laa kalo dah besar..budak2 rm2 :D tu kalo sekali masuk umah 4 musimlaa..

    aisyan,am i cute? :D tenkiu

    Aimi,jangan sedih2...saya penah jugak abah tadak pi outstation tapi kiter bleh main ngan ummi kan?

    adam, saya pun bosan gak shopping2 tapi midvalley saya x penah pegi lagik..dulu ms dlm peyut ummi penah pi:D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla