Tuesday, March 31, 2009

N.U.H.A bila...........hujan



Kawan-kawan, Ummi saya cakap..hari hujan kiter kena doa banyak2 sebab ustazah Ummi cakap, antara doa yang dimakbulkan adalah masa hari hujan...Insya Allah..



Ya Allah, pemilik tangan kecik ini mendoakan agar Ummi dikurniakan wang ringgit Malaysia yang banyak beribu-ribu setiap hari agar Ummi dapat membeli banyak barang untuk saya di The Lil Caliph Dot Com




Agar saya dapat dibelikan mainan yang banyak...





Agar saya dapat dibelikan koleksi kasut yang pelbagai warna..




Agar saya dapat dibelikan beg yang bergaya setiap kali nak pi jenjalan :D




Agar saya dibelikan keperluan yang boleh buat saya selalu wangi-wangi dan harum-harum dan sihat-sihat




Agar saya dibelikan keperluan yang buat saya sentiasa selamat dirumah dan dimana jua




Agar saya dibelikan botol-botol baru yang lebih bermutu tinggi dan anti kolik :D


Semuanya ada diThe Lil Caliph Dot Com Syok kan??

Hari ni, hari terakhir untuk submit peraduan ini..saya tidaklah segigih Auntie Azza(dia buat 5 entry :D) ..hikss..harap penyertaan yang satu ni boleh membawa saya , Ummi dan abah ke pulau idaman saya...(yela yerla..Ummi suh cakap..idaman Ummi sebenarnya :)
Lagipun saya jelez laa nengok Auntie2 saya yang pergi Pulau Langkawi hari tu tak ajak kami pun.....mencik tau..



Masih sempat lagi untuk mencuba nasib kawan-kawan..sila laa klik link kat bawah untuk keterangan lanjut ok klik sini



p/s:Entri kali ini berbau contest sedikit :P

4 comments:

  1. aunty doakan kite same2 berjaya eh Nuha.. hik hik

    ReplyDelete
  2. AMIN...Moga Allah SWT makbulkan doa Nuha...

    Tlg doakan yg sama kt mama Aimy gak yerr... hehe

    ReplyDelete
  3. auntie azza, amin....

    MamaAimy, insya Allah..amin...

    Auntie Farah, gebu ker? hikss :D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla