Wednesday, March 18, 2009

N.U.H.A bila..........handbag Ummi pun jadikkla..

Salam kawan-kawan...hari ni hari hujan..saya sonok sangat sebab leh pegang payung...hihihi..Hari ni saya nak citer pasal handbag..Ummi ada handbag tau...saya sonok sangat kalo dapat main ngan handbag Ummi saya..jarang-jarang jer saya dapat main..ni kira hari bertuah saya laa..sebab Ummi tak perasan yang saya sedang main beg dier..tu laa tinggalkan saya lagikk..hikss..dalam tu ada macam-macam laa kawan-kawan...lepas abes main, saya geget2 laa tali beg Ummi..hari tu saya putuskan tag Carlo Rino yang tergantung kat situ..maafkan saya yer Ummi..dah nampak beg Ummi macam beg murahan tanpa tag Carlo Rino tuh...hihihi so Abah sila belikan Ummi beg baru ok..saya nak geget2 beg baru plak :D



Suatu hari nanti saya nak Ummi belikan saya handbag jugak laa..bleh tak Ummi???

4 comments:

  1. harusla ummi belikan handbeg tu Nuha banyak2.. yang penting banyak kaler..baru leh matching2 gitew.. hihihihi

    ReplyDelete
  2. wah beshnya nuha bley main fesyen2 kn..mika ni daddy asyik motorsport je. walker pn nk belikan yg ada kereta. sabo je lah mommy dia ;p
    ~mommymika~

    ReplyDelete
  3. huhu nuha,ape awak cabut tag tuh.cabut la dgn tali2nye sekali ekekekek.confirm ummi awak dpt handbag baru

    ReplyDelete
  4. kita nie same lah nuha.. favourite adam pun sama, suka sgt main handbag mummy & cik emi..hehehe.. bleh geget kan..kan..

    xoxoxox
    -adam-

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla