Monday, February 23, 2009

N.U.H.A bila..........rappers!!

Hi you all! Yo!Yo!Nama saya Nuha..Hari ni saya nak cerita..Yo! Yo!Kisah saya dan hujung minggu.. Yo! Yo!(baca dalam nada rappers gitewh ok!!)


Macam rappers tak saya ni??
Weekend saya?membosankan..duk umah jer ngan Ummi.Ummi cakap minggu ni nak pegi Penang amik Tok Ji dan Tok Ki saya kat rumah Abang Danish...sebab Ummi nak tinggal saya? ish...Ummi main2 kat saya kot...takkan ar Ummi sanggup tinggalkan saya kan kawan2??Nanti nenen saper nak bagi ?Abah?Tak logik kan kawan2?harap2 berita ini tidak benar..

Petang semalam,saya pegi jalan2 kat Bint*ng..saya sonok sangat bila Abah dukung saya..tapi masa kuar dari Bint*ng, hujan turun dengan lebatnya..sian Abah kena berlari amik payung dalam kereta...saya sonok sangat kena air hujan..tapi sipi2 jer laa..sebab Abah payungkan saya..hihihi..seb baik tak demam...

Bila besar sket nanti, saya nak main hujan..dengar citer, main hujan sedap kan..Ummi saya dulu, Tok Ji marah dier mandi hujan , peh tu dier curi2 mandi hujan dalam bilik air ngan Pak Su saya..masa dulu2 bilik air kat rumah Tok Ji saya tadak bumbung..hahaha..ni Ummi saya cakap kat saya laa...

2 comments:

  1. haha power ah nuha.kalo pakai bling bling lg meletup.hurray!!

    ReplyDelete
  2. nanti saya pinjam ngan rappers :D yo!yo!tapi takut sakit leher jer..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla