Friday, February 20, 2009

N.U.H.A bila..........Kena buli Part 2

Terima Kasih Ummi sebab susah payah buatkan header blog yang baru untuk saya..saya suka laa..(p/s: Ummi terlebey suka :P)
Hari ni, ummi masukkan saya dalam Peraduan Bayi Comel 2009,mandi manda, permata hati,penghias kulit dan selamat hari jadi sayangku....semua kolum Pa & Ma Ummi saya masukkan gambar saya..gila glemer tol Ummi saya..Ampunkan saya Ummi :P
Gambar2 kat header tu laa antara gambar yang Ummi saya hantar..

Hari tu, saya dah kena buli ngan Abah.Ni saya nak tunjuk Ummi, Abah, Ayah Long buli saya lagik..huhuhu..syedih tau kena buli...



Ni abah buli...ada ke patut dier letak itik saya atas muka saya...jahat tau abah ni..saya suka itik ni, sebab itik ni comel..muat masukkan dalam mulut saya dengan sekali ngap..erkkk..Alhamdulillah :P Saya ada 10 ekor itik ini tau..tu entri lain :p


Ni last week, ada ke patut suh saya pakai tudung dier..apa laa Ummi ni..kalo nak saya pakai, sila beli tudung untuk saya ok..saya tak suka tudung bawal..beli tudung macam Ayra ok...:D tudung buk Arini ok!!owwh..saya sonok dapat makan berlian kat tudung ummi..lalalalala...


Ni aper kes kemikkan muka saya Ayah Long? jelez yer saya tembam??lalalala..


Ni Ayah Long buli saya..dier letak itik saya atas kepala semasa saya tengah praktis berenang, tu laa gambar saya sedikit blur di bahagian kaki..


Ok laa..Selamat berhujung minggu kawan2...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla