Monday, January 19, 2009

N.U.H.A bila..........wedding & baby tight!



Hari sabtu lepas, ummi tunjuk sesuatu kat saya...aper tu? owh...aper yang ummi pakaikan kat saya ni..Baby tight ummi cakap..saya suka laa..kurang seksi sket :D



Testimonial Pengguna : Sebelum ni kan kawan2, bila saya golek2 kan, lepas saya dah keluar dari border (lepas tilam tu), mesti saya sejuk...tapi lepas pakai baby tight ni, saya boleh pergi kemana2 yang saya suka! yeay!Sejuk sudah hilang!:P

Selesa jugak pakai ni sampai saya tertidur sementara menanti abah balik dari kerja..Hari tu jugak, ummi bawak saya pergi kenduri kawen..sonoknya...tapi macam biasalah, ummi terpaksa makan dulu laju2, while abah pangku saya...then baru giliran abah makan..saya dah bosan dah bila dah lama sangat...Lagu pun dah abes..sampai tertido atas pangku ummi...

Pastu, kitorang pegi shopping kat Bint*ng..Ummi belikan saya 2 helai baju tido :D Yeay!Terima kasih ummi...

2 comments:

  1. Auntie, blom lagi laa..saya tengah berusaha...skang dbaru belajar sit up :D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla