Thursday, January 29, 2009

N.U.H.A bila..........Tok Long!

Saya baru kehilangan Tok Long masa balik kampung hari tu...Saya tak sempat kenal dengan Tok Long(Datuk saudara saya)...Tapi saya bersyukur, saya masih sempat bertemu dengan Nek Long..(nenek saudara saya)..
Al-Fatihah..(bacakan untuk saya ok,sebab saya tak reti baca Al-Fatihah lagik:( k.l.i.k s.i.n.i ummi saya blog tentang dier...
hari ni, saya tidak ada mood nak blog, sebab ummi saya antar saya umah Mak Ita hari ni...esok2 saya blog ok...cerita pasal balik kampung hari tu..

1 comment:

  1. nuha kiter cerupe lar.. cumer org acik ckp kiter mcm boyish jer..nyampah tau kan kan kan..

    truly,
    Ayra

    (Translate: Nuha, kita serupa lar semua orang asyik cakap macam boy..)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla