Monday, January 5, 2009

N.U.H.A bila..........sudah pandai roll here and there!!

Ummi dan abah skang sudah pandai buli saya tau..nanti balik kampung, saya nak cakap dengan tokki2, tok ji dan opah..ada ker patut...skang hobi baru saya suka guling guling...tapi diorang telah membuat saya tensen tau! tengok!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
diorang sekat saya dengan batalion bantal2....saya sudah tak bebas macam ni..macam kat penjara hokey! dah laa diorang sedap2 makan kek, diorang suh saya geget2 mender ni..lagik laa saya tensen...

tapi sejuk jer gusi saya...syedap jugak...hikss..
geramnya kat ummi dan abah!!
nanti kan, saya bleh bersonok2 ngan ummi lagik 7 hb ni, coz my mak pengasuh tadak coz pegi hantar kakak nurul masuk sekolah asrama! yeay!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla