Monday, January 12, 2009

N.U.H.A bila..........lebam!

Hari Jumaat hari tu kan, ummi datang amik saya lewat sangat..Ummi cakap ummi banyak keja..yer laa, saya maafkan ummi..saya bosan duk lama2 kat umah mak ita..saya nak balik umah..nak main dengan ummi dan abah..masa ummi saya sampai, mak ita cakap kat ummi yang saya telah bergolek dan terhantuk kat almari...shean saya tau...saya nanges :-( mau tak sakit..sampai biru dahi saya...
maafkan saya ummi sebab tak dengar cakap ummi :-( hari ni saya tak nakal2 dah...


Bila sampai umah, ummi tunjuk kat abah dahi saya...abah marah saya sebab tak hati2 masa golek tuh...yer, lepas ni saya hati2 bila nak golek...tapi saya dah tak sakit dah..saya main dengan gembiranya dengan abah...
Kawan2, lain kali kalo nak golek2 tu, hati2 yer...saya pesan kat diri saya dan kawan2 sekali ok!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla