Saturday, January 31, 2009

N.U.H.A bila..........Besut Oh Besut!


Hari tu pagi2 ,saya baru jer mangun..ummi terus mandikan saya...ish...ummi dan abah bawak saya naik kereta lagik..penat saya tak hilang lagik..dah laa saya demam ni..ummi lak tampal aper ntah kat kepala ni...nak gi mana plak ni?rupanya diorang nak bawak saya balik kampung Tok Ji saya...Besut..tempat kelahiran ummi saya...yahooo...ni first time saya jejak kaki saya kat Besut...

Ramai orang umah Nek Long..semua nak pegang saya..semua cubit pipi saya..sakit tau.. :)tapi saya bestnya saya dapat banyak duit...ummi dah masukkan dalam SSPN saya..yeay!!!seb baik ummi x pinjam..ummi, hutang lama bila nak bayar?hari tu saya dapat note RM100 2 keping,note RM 10 , 8 keping dan 2 keping note RM50...banyak tak kawan2? sila jelez ok...hiks...

Saya seronok dapat main ngan abang Danish..dier sepupu saya..yang pakai baju hijau tuh..Abang Danish bagi saya main robot dier..saya ingat robot tuh untuk di geget... maafkan saya abang Danish sebab banyak air liur saya kat robot tuh sampai ummi terpaksa lapkan untuk saya..hiks..

4 comments:

  1. bagus ne nuha.. kecik2 dah simpam $$$

    ;)

    ReplyDelete
  2. nuha..bagi ayra yg rm 100 tuh.. ayra nk beli walker baru lah.. hi hi hi

    ReplyDelete
  3. ayra, nape tak cakap awal2..ummi saya dah masukkan dalam SSPN dah laa...ummi saya pun tengah survey walker..best tengok awak duk sitewh..

    ReplyDelete
  4. Auntie Mommy Lyna, yer, ummi ajar :D Salam kenal2 dan ziarah...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla