Thursday, January 8, 2009

N.U.H.A bila..........bercuti dengan ummi!

Petang kelmarin, balik2 umah, ummi tunjukkan saya surat...suh saya baca makan ker ni ummi?sebelum sempat saya baca makan, ummi dah amik balik..sajer jer ummi ni..nak masuk blog laa ni :P
Yeay! permohonan SSPN saya dah sampai..siap dapat kad keahlian lagi kawan2..tengok!hari ni, ummi cakap nak masukkan duit raya saya dalam tu yeay!makin lama ngan ummi rasanya makin susut :P.. (Maafkan ummi nuha, sebab ummi masukkan suku jer duit raya nuha, jangan cakap kat tok2 kat kampung naa :D ummi pinjam dulu laa, nanti ummi bayar..hiks :D)

Semalam kan, saya dengan ummi duk kat umah...ummi ni layan mata jer...x layan saya pun..dah laa masa kul 9 tu, saya mangun2, saya nengok sekeliling tadak orang...cuak jugak saya...pastu, baru saya nampak ummi saya...ummi tengah jemur baju rupanya..hihihi..ingat ummi tinggal saya tadi...tengah hari ummi angkut saya pegi pejabat maintanance nak bayar bil tapi uncle tu cakap resit tadak..kesian ummi...saya dah laa makin berat skang ni..terpaksa laa pegi sabtu ni plak :-(
petang, abah saya balik...then bawak saya pegi jalan2 tapi kejap jer...balik umah, dah kena paksa tido ngan ummi sebab semalam saya tido sejam jer masa siang tu..saya sonok main laa ummi...lain laa ummi, sonok tido..lalalala..terpaksa saya main sorang2 tau...

1 comment:

  1. wah nuha makin comey ye ko...meh ikut akak eh auntie..blh geget2 nuha..ari tu ummi nuha ckp nk p honeymoon dia nk tgglkan nuha dgn auntie..nuha ok kan??

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla