Friday, December 19, 2008

N.U.H.A bila..........skill meniarap baru!

Yohoo...Nuha skang dah bleh meniarap belah kanan plak..sebelum ni, dier duk asyik meniarap belah kiri jer kan...sekali semalam, my hubby nampak dier pusing belah kanan...pastu aku amik laa gambar dier terselit celah playmat dier tuh....hahahaha...

Semalam kan, masa aku sampai2 umah bbsitter, dier menangis..mak pengasuh ckp, dier x puas tido...sebab kejut mandi...aku ingat anak aku jatuh ker aper..menangis plak yang ala2 masuk hantu lagik..adus..cuak seh...dah laa hari macam nak hujan....aku bf kejap tapi dier still nanges..mak pengasuh tu dukung kejap jalan2 then dier senyap..aku amik dier bawak balik..sekali sampai kat kereta dier nanges balik...aku dah cuak dah...ni jenis menangis yang terus senyap ni (kalo abah dier ada sure sat jer senyap ni)..then, aku cepat2 masuk keta, bila dah start jalan, dier dah diam..Alhamdulillah..dier layan tengok chicken little dier..peh tu, half way tu,kat traffic lite, aku tengok dier kat belakang, sambil panggey nama dier...amik ko...dier nanges balik.........ayokkkkkk!! aku cepat2 bukak hp aku then pasang music letak kat bawah seat dier...Fuh legaa....dier suka music...terus diam...sampai laa umah...muka memang moody abes laa.. :D x puas tido laa katakan...bf pun tanak...hihihi..

Duk ngan my hubby jap then my hubby masukkan dia dlm buai tidurkan (ms ni aku mandi)...dier tido sampai kul 7..then bangun main dan bf...kul 9 baru dier tido balik..


Ni baju aku beli yang untuk umur setahun tapi sungguh sadis, suar nya tidak muat untuk anakku..sendat sehhh..
p/s: Ummi, bila nak beli topi baru ni???
weekend ni yer, kiter pow bonus abah...bonus ummi kiter simpan beli umah, bley???

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla