Thursday, December 4, 2008

N.U.H.A bila..........pandai sebut ABU!!!!

Nuha skang tengah dalam proses menggugurkan rambut ummi dier..Dier dah pandai sebut ABU(sound from her comel mouth bila dier sembur air liur) aiyak! my hair is everywhere! Sampai my hubby pun dah tensen kutip rambut aku dan buang kot tingkap :P Aku rasa aku dah makan banyak vitamin! huhuhu..Pagi tadi, dalam kereta nak pegi antar pengasuh pun, Nuha duk sebut ABU manjang..abeslah...
Semalam, aku amik Nuha lewat sebab kena pegi ofiz dulu buat kerja..Aku amik Nuha lepas maghrib, on the way balik tu (aku ni rabun), aku concentrate jer kat jalan raya, sebab nervous sangat kan, tetiba suara dari sebeleh menyapa aku...lupa nak bercakap2 ngan Nuha..hahahahahaha..dier takut gelap kot :P bunyi dari mulut Nuha laa..wakakaka..suspen jerk kan? :P seb baik lepas aku cakap2 ngan dier, dier dah calm...hehehe
Ummi masih tak berkesempatan amik pic Nuha untuk 4 bulan laa sayang...x sempat...Nanti kiter balik terengganu, kiter amik pic banyak2 erk...
Nanti there is a long distance travel for Nuha, balik raya kat terengganu on this saturday...Hope everythings fine..Ada sesiapa nak share tips2 for long distance travel by car?? Shah Alam - Terengganu! dulu dier baby, senang kan...sekarang dier dah besar, dan suka berdiri..seyes, aku berdebar!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla