Wednesday, December 3, 2008

N.U.H.A bila..........buat perangai lagik!

Ni aku baca dari blog saper ntah, kalo baby nak bertukar bulan, dier akan buat perangai....
aku baru perasan yang Nuha dah masuk 4 bulan semalam..patutlah 2-3 hari ni tiap kali malam, waktu nak tido, susah sangat dier nak tido..tapi tak seteruk last month(tido kul 12)..tapi ni jenis yang mengantuk sangat2 dah tapi x mo tido, kena buai-buai baru dier nak tido..bila buai berenti terus merengek...bila aku hayun buai terus diam tido..pastu, tak sah laa kalu tido tak mengiring atau meniarap...aku selalu betulkan kalo dier meniarap sangat..risau seh....kadang2 aku intai kut bawah buai, tengok hidung dier bernafas tak..hehehehe..so, 2-3 malam ni, cepatlah dier tido sebab kena buai..leh laa aku buat banyak kerja dan exercise.. ops!

2 comments:

  1. bb bl nak beralih bulan mmg mcm2 peelnyer kan..geram je tau. mikail pun sama gak ske rengek ngada2 bl da ngantuk. sumbat puting, bedung n dukong sket haa tdola die. haipp!!

    ReplyDelete
  2. anak aku pulak, umur 61 hari buat2 tak reti minum guna botol. dia main2 guna lidah. padahal EBM dlm tu. pastu menangis ngengada. haiyaaa...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla