Wednesday, November 5, 2008

N.U.H.A bila..........Tido lasak!

Malam yang Nuha buat perangai x mo tido dan nak aku bfkan dier sambil lihat muka abah dier tewh(abah dier request letak Nuha tido tengah2 kitorang-selalu aku duk tengah :D).Dah 2 malam aku x pat tido nyenyak bukan sebab aku x pat tido sebelah my hubby k! kejap2 aku mangun nengok Nuha sebab takut kena tindih ngan peha abah dier..mana tahu kan kot2 dier ingat aku duk sebelah dier..dah laa Nuha tido lasak..bantal kemana, tuan entah kemana...aku rasa x lama lagik dier jadik mcm ummi dier, jatuh katil..yer yer, Nuha ikut perangai aku kot, tido lasak..tapi sejak ada Nuha ni, aku tak tido lasak mana pun..pandai la adjust badan fit2 untuk aku tido agar tak tertindih dengan Nuha plak..muehehehe...


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com




Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


p/s: Dear bloggers,I'm too sexy or too hot?:P Loves, Nuha.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla