Sunday, November 30, 2008

N.U.H.A bila..........suka menjerit!

Nuha skang ni dapat habit baru..Yer, suka menjerit...pastu siap ada ton lagi..memula kuat...makin lama ton menjerit dier bertukar slow, dan lama2 nanges laa...hehehehe...kadang2 sedih jugak dengar...biasanya dier menjerit kalo aku tinggalkan dier sensorang kat living room..(sekat dengan bantal kiri kanan coz x nak dier meniarap ler:P)....pandai btol...aku lepaskan bantal, terus tunjuk aksi meniarap dier..bila dah mula meniarap plak, sibuk menjerit suh aku betulkan posisi dier..minggu ni dier tak berani plak nak rebahkan badan dier macam last week..nak aku tolong bagai...macam fobia gitewh..pelik jugak...nape erkk??harap2 tadak aper2 yang berlaku dirumah pengsuh...amin...
 Hari tu kan, aku berkenan kat satu baju ni kat Tes*co..untuk 1 tahun tuh, huhuhu..lawak..muat ngan Nuha..minggu ni x berkesempatan shopping...duk umah jer...then petang tadi, bawak gi jalan umah kawan kat Klang...seb baik x meragam...hehehe

Info:Ummi Nuha tak berkesempatan nak update blog puteri kesayangan ni sebab sedang mengikuti kursus di Da*mansara selama 2 minggu....lepas raya haji baru lah bleh update seperti biasa... bagi yang aku hutang tag tu, lepas raya haji baru berkesempatan aku buat k...Insya Allah...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla