Tuesday, November 4, 2008

N.U.H.A bila..........Sudah lalok!

Malam tadi, akhirnya aku sudah mendapat solution atas tido lewatnya Nuha di malam hari..rupanya dier x bleh dengar suara abah dier..kalo dengar jer, dier akan celik mata luas2 dan start main..maka lewatlah dier tido..anak abah laa katakan..hehehe..so malam tadi, masa aku bf kan dier, aku suh my hubby duk diam2...aku tahu my hubby penat, so dier diamkan diri..Nuha pandang dier tapi pandangan yang tanpa perasaan sebab abah dier tak tegur dier..sayu jer muka dier..shean plak aku nengok..lama2 dier lalok dan tertido sendirik..hehehe..my hubby cakap ngan aku pun bisik2..maka khatamlah Majalah Pa & Ma aku untuk bulan ini..Isnin last week lagik dah dapat majalah tu tapi baru malam tadi habis baca..Kalo Nuha macam ni selalu kan syok..hehehehe...nanti bila dier dah tau taktik ummi dier mesti dier tak mo tido awal lagik :P

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla