Monday, November 10, 2008

N.U.H.A bila..........meniarap sudah!

Semalam aku dan my hubby gembira sungguh bila Nuha membuat percubaan meniarapnya yang pertama..Masa tu aku kat dapur, my hubby jerit2 panggil aku suh tengok Nuha dah meniarap..memula my hubby dah nak angkat dah tapi aku cakap jangan!!!!! kamera! kamera!terus amik pic dier..hehehehe Masa mula2 tuh, dia diam jer, muka pun mcm blur2 laa..agaknya dier pun terkejut dier dapat meniarap..bila my hubby angkat baru dier gelak2...second time dier meniarap, masa my hubby pegi servis kereta..masa tu tak sempat nak snap pic sebab dier berbalik sendiri keposisi asal..tapi sempat senyum..gembira laa kot..pastu sepanjang malam kitorang menanti lagi kot2 ada 3rd tiarap kan..hehehe..x der..tapi cubaan berrbalik2 tu adalah..tapi x lepas lagik..seronok sangat masa tu...ni laa agaknya perasaan ibu2 yang lain kan?habis kitorang call MIL & FIL, ma & abah aku..semua cakap Nuha cepat! hehehe..sayang anak ummie!
p/s: Ummi,Abah, nape cium2 Nuha ni?Nuha ada buat salah ker??

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla