Tuesday, November 11, 2008

N.U.H.A bila..........love her Play mat!

Skang Nuha dah pandai main..bila mainan yang gantung2 tu bergoyang2, mulut dier tak reti diam dah..mengagah mainan dier..hehehe..pastu paling suka, bila aku tekan music kat play mat tuh..makin galak dier bermain..hehehe..tapi bila music dah abes dier diam plak..huh..penat ok nak tekan2..Dear mommies out there:korang ada tak cd lagu2 yang sesuwai untuk baby?boleh tau CD tajuk aper nak carik? pinjam, nak burn  :P Play mat tuh uncle dan auntie2 kat ofiz aku yang bagi..sebenarnya Nuha ada 2 play mat...yang satu lagi tuh tak der gantung2...just bunyi2 jer..tu rasanya sesuai bila dier dah pandai merangkak nanti laa kot..hehehe..yang lagik 1 tuh free,De*MC bagi masa aku buat antenatal checkup dulu...masa tu Nuha pun tak keluar lagi...layan...

p/s: Makan tangan sambil dengar lagu dalam play mat ni syedap laa ummi...

2 comments:

  1. weh, ayra pun ada playmat tu dpt ms pi check up anmum nyer playmat.. kena tekan2 tak larat woh, ko beli cd barney ar budak2 sgt suka barney,,

    ReplyDelete
  2. tu laa nak kena pi beli ni..weekend ni la :D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla