Friday, November 7, 2008

N.U.H.A bila..........Gegarkan Shah Alam Lagi!

Malam tadi,Nuha meragam all nite long..sampai end up with aku mandikan dier, pakaikan suar lubang2, letak dalam gelap, BF kan dier..baru tido..atlast 12.10 a.m Nuha berjaya tido..Kalo setakat tak mo tido x per laa jugak, ni tahap menangis menangis *senyap menangis menangis *senyap (*senyap-menangis yang kalo tengok mcm masuk antu punya style nanges tu :P) dalam2 nanges tu, ada gak 2-3 kali senyum2 manja kat abah, peh tu nanges balik..aku rasa sampai my hubby dah sampai limit kesabaran la..kalo anak orang mau dier dera agaknya...hahahahahaha..yang kelakarnya,my hubby suh aku pi amik wudhu' kalo suh  mandi wajib lain macam laa pulak kan :P dan bf kan Nuha....(Masa ni aku sebut Ya Allah sampai menitik air mata baru dier nak BF) lepas my hubby tinggalkan aku ngan Nuha dalam bilik - giliran dier plak pi amik wudhu'  Nuha dah tertido sambil  BF ..agaknya antu duk melekat kat my hubby kots! ahaks.sabar jer la..
Dear mommies out there: wey, pukul berapa sebenarnya waktu tido untuk baby yang age 3 bulan ni?????selalu pukul 10 dah senyap..ni dah dekat seminggu asyik kul doblas jer tidonya....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla