Monday, October 13, 2008

N.U.H.A bila..........tiada abah disisi..

Hari ahad, my hubby pegi outstation kat Johor..Nuha mcm tak seronok bila malam..dier macam cari2 abah dier..sedih plak aku tengok..ker aku yang sedih? :P
Dah la malam tadi dier merengek lepas aku titis ubat hidung dalam hidung dier sebab selsema..Masa tu elok2 tido aku gi kacau dier..huhuhu..pastu dier x nak tido..dah laa dekat maghrib..time aku selalu cuak..sebab Nuha meragam selalu time maghrib kan..time tu syaitonn banyak berkeliaran..abes laa segala ayat aku baca..x jugak dier berenti nanges!
Ting!
Baru teringat..Baby menangis sebab 2 perkara jer kan, lapar atau sakit...Aku check perut dier, lerr kembung..Lepas gosok minyak afiat kat perut dan urut labu betis dier, dier mula kentut dan uk2..Alhamdulillah..lega aku...berenti kejap nanges..sambung balik nanges..bagi susu cap gantung, REJECT! Bagi botol susu, ACCEPTED..Lena terus pastu..ngan aku2 sekali lena..huhuhu

4 comments:

  1. suggestion.. kita pakai minyak yu yi cap limau pun baik jugak utk bb.. sampai skrg masih lg guna.. bb x pernah kena kembung...
    lepas mandi kita sapu belakang kat pinggang n tulang belakang dia dan sapu sedikit kat perut... alhamdulillah... bb x pernah ade masalah kembung..

    ReplyDelete
  2. cekedot, yu yi tu memang dah rutin harian pakai kat Nuha lepas mandi..kira macam dah imun gitewh..so afiat jarang pakaikan,baru kembung Ok :D

    ReplyDelete
  3. tiara, kalo kembung, kiter ketuk2 sket kat perut dier, bunyi dier mcm bunyi kosong gitewh..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla