Wednesday, October 15, 2008

N.U.H.A bila..........tak dapat tido!

Malam tadi Nuha meragam lagik..Dier tak nanges cuma hidung dier srot sret srot sret buat dier tak comfy untuk tido..asyik terjaga2 jer..kul 3 aku tersedar, dier dah tak terjaga2 dah..Alhamdulillah..mungkin awal dari tu tapi sebab aku tido sekali tak tau laa kul bape baru dier tido lena..aku cuba laa ikut pengasuh tu ajar, letak bantal lembut atas bantal tinggi tapi dier dier still tak selesa..sheann anak ummi!
Pagi ni, pukul 5 lebih dier mangun menyusu then tido balik..pastu aku pi mandi, dier masih tido..shean plak nak kejut dier..kul 6.45 setelah aku siap2 semua, baru aku tukar pampers dier, lap2 dier..(skang dah x mandikan dier sbb pengasuh tu mandikan kul 9 lebih-time mandi dier yang biasa mcm kat umah aku dulu)..Tu pun bleh dier buat dek jer..langsung x sedar..aku basahkan kepala ngan muka pun still mata terpejam rapat..aku try bagi susu botol, bleh dier senyum dalam pejam then tolak botol tu, sambung tido lagi..aku buat turun ke kereta dan masuk dalam car seat pun tido lagi..Bagus anak ummi!hehehe..sampai umah pengasuh tido lagi..haiyak!mengantuk sangat2 laa tuh..ala sheannya anak ummi!
p/s:Kalo saya tido, bleh laa awak main mercun tepi rumah saya...jangan main masa saya jaga..nanti saya menangis (sifat tido begini diwarisi dari ummi saya :P)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla