Thursday, October 16, 2008

N.U.H.A bila..........Abah dah balik!

Malam tadi kul 9 lebey Nuha dah tido...tu pun meragam sket sebelum tido..pastu macam tau2 abah dier balik kan, time tu laa dier nak terjaga..baru umminya nak romantik2 ngan abahnyer :D Pastu aku bf laa dier, tetiba dier ternampak abah dier lalu depan dier nak mengambil towel pi mandi, bleh dier celik mata dier besar2...huhuhu..siap senyum lagikk..aisey..siap cam laa dan tau abah dier dah balik..agaknya duk mencari wajah tu day by day kot..masa aku duk bf dier, dah senyum2 tengok abah dier, x concentrate laa nak bf ni, aku halau abahnya kuar..hehehe..sheann abah dier..alang2 dah mangun, aku suh my hubby titiskan ubat selsema dalam hidung dier...barulah dier leh bf dengan baik dan tido...Pagi ni, still lagi selsema..sheann anak ummi..bagi botol minum jugak tapi tadi rushing sket so x sempat nak minum abes..sheann anak ummi..sepanjang perjalanan ke umah pengasuh tido jer..ngantuk laa tuh..

p/s: baju ni Abah beli, cantek tak?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla